親身體驗~水刀抽脂+自體脂肪移植(1):已經三星期啦~

Iris 真係一個天不怕地不怕 (除左怕曱甴)的女生~
今次就親身體驗「水刀塑身」這門新來港的技術!
這個技術不算得上新的技術,台灣的藝人普遍都做過水刀塑身,如雞排妹~小CALL 等等
但對香港來講,就算是新引入啦~!

有關水刀塑身的資料~可回顧我之前出席活動的BLOG~
http://blog.yahoo.com/iris_sasa/articles/1051069/index

而用上水刀抽脂的最大好處,就係抽脂的創傷性比傳統式抽脂小,恢復時間快
抽出來的脂肪,經處理後可直接用來進行移植~而移植去邊? 你懂的!

 Iris 5月11日~
就到了仁安醫院進行水刀抽脂+脂肪移植的手術啦~

當然係手術前已經Consult 過整型外科的醫生啦~
今次為我進行手術的醫生~
張永融醫生~以及~彭志宏醫生
準確入手術室,心情超級緊張~
今次手術目標:抽大腿內外側脂肪,下腹脂肪,移植到胸~~XD
過程:全身麻醉
 約2點進入手術室,經麻醉科醫生進行初步評估~
就可以進行麻醉了~(09年我己經進行過全身麻酸醉切扁桃腺~無敏感問題,所以好快就完成程序)
全身麻醉,需要打Hep Block~麻醉藥會經Hep Block 入血~感覺是有一點痛,但一覺痛的時候,就已經...睡著了~!

約5點鐘,我就睡醒可以返病房了~返到黎己經著住「壓力衣」了~~~~

當日感覺:雙腳有點酸痛,但口渴要飲水!!落地~無問題
而胸呢??脹卜卜~比谷M脹足10倍~!!

5月11日~手術後第二日~
除左壓力衣洗傷口,大腿好瘦~wow!!
每日要洗傷口,食抗生素,著壓力衣....開始我的術後生活了!
但好動的我,第二日己經忍唔到要出院啦~還我自由!!!


 5月12日 >星期一<
我已經返工啦~行樓梯,同病人行路都無問題~
大腿感覺會點脹脹,敷冰消腫+壓力衣+壓力襪
這方面,我還是Professional 吧~
5月13日
行得多左~隻腳開始有水腫了~~
比之前睇落無咁瘦呀可?
又到專業時間,大腿內側勁瘀點算好~
用左「肌內效膠貼KinesioTapeing」幫忙散瘀~
咁樣貼法,可以好快引啲瘀出黎架~

短短3日~啲瘀就走哂出黎啦!!!
 另一消腫方法~倒吊!!





 另一關心的就係傷口啦~
每個傷口約1CM~開頭幾日要每日洗傷口,但幾日就埋口了!
其他手術後護理~
脂肪移植的地方~2個月不准按摩
傷口每日清法
壓力衣著足6星期
抗生素食足1星期
及早開始按摩抽脂位置
唔少得也再用下其他產品幫手~
薏仁粉去水腫,按摩油通淋巴,散瘀膏去瘀!

5月22日~水腫穩定,腳型出緊黎~
瘀呢? 少左好多啦~
5月26日 手術後2星期~
大腿中間,終於有空位啦!!!
5月31日~手術後3星期
所以瘀痕都消失了!!

是時候來個前後大比對!
大腿中間有空位XD...皮有點鬆鬆的,要繼續壓力衣! (但好熱呢....)
腿型比較平均了~~不會小腿超幼,大腿超肥,
唔需要太多「穿衣藝術」了!
最concern 當然是實際數字了!
由手術前的54CM 變成現在的51CM~暫時減了3CM~~
現時感覺都是皮鬆鬆!! 要繼續進行按摩令大腿再收緊一點!!

至於胸呢~開頭2星期都有一點瘀瘀+脹卜卜,近一星期已經回復正常了~
但不能按摩/ 不准帶BRA...我自好繼續穿有pad 的背心仔了~


除左係BLOG 內分享,我也會在Facebbok Page 度keep update ga!
有興趣就follow 一下啦~也歡迎提問<3

想了解更多有道「水刀塑身」的資料
不妨上以下網址~留意一下
 也可以上Facebook


有任何疑問~亦可以致電3719-8151 / 5182-1808
有事找我嗎~=3=~Email: iris.itly@gmail.com
Sharing @ BlogSpot / TheZtyle / BeautyExchange/ She.com / Beautylife /  UBeauty /Fashion & Beauty / Salad Blog 

留言

  1. 我給了你電郵, 想問問水刀的資料啊~

    回覆刪除
  2. 請問像你這樣抽脂要用多少錢?

    回覆刪除
  3. 請問費用多少呢?(已SEND EMAIL)THX!

    回覆刪除
  4. 請問這樣做自體脂肪移植要用多少錢?

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

吉吉島12$ 女性清潔劑~洗血跡。快。靚。正。

Happy Fish Many Happy Fish~