來自英國的必買手信!No.1護髮品牌Aussie 3 Miracle Oil

為左令自己睇落更女性化~
我的長髮已經留很久了
而且家中男人不喜歡我的短髮造型
所以我都是認命似的繼續留長頭髮

留長頭髮的兩大唔好處
就一定係~洗頭後,難吹乾頭髮  同埋  長到咁上下就開始打結開叉
週而復始,不斷護理保養,先可以保持靚靚髮質

我頭髮護理心得,就是揀個好風筒,同一支好的髮尾油!
好風筒我的私心推介,一定係Panasonic 系列的風筒
咁髮尾油呢?
我一直都有用開~某個著明美國名牌的髮尾油
成效、質量都很好~唯一美中不足
就是價錢!

所以今次就推介另一支
來自英國的No.1 treatment!
Aussie 3 Miracle Oil
這枝髮尾油 以天然成份製成
其中3個最主要的成份包括~
澳洲堅果油,牛油果油,Jojoba Seed Oil~
每個都係出名滋潤修護的成名

有人覺得用咁多油,感覺一定好油膩~
但Aussie 3 Miracle Oil一定可以改寫 你對髮尾油的感覺
髮尾油的透明色的~
而且質地很清爽,輕透
是非一般的護髮油感覺

與其說是髮尾油,
其實感覺更像髮尾精華!

以我~每3個月都會染一次頭,
髮尾乾燥開叉,已經是等閒現象
連續用了Aussie 3 Miracle Oil 之後︳
頭髮變得更軟更柔
光澤感更強~睇落都健康好多
除左髮質的明顯變好之外
喜歡這個髮尾油的原因,
還因為他的香味
是我最喜歡的香甜系~~棉花糖味!
用了髮尾油,連香水都可以唔用了!

如果大家對Aussie 3 Miracle Oil 有興趣!
可以登入以下連結,拿取Coupon
優惠連結https://goo.gl/iX71m8

Coupon 到1月19日~
產品售價

100ml $109


有事找我嗎~=3=~Email: iris.itly@gmail.com



留言

此網誌的熱門文章

親身體驗~水刀抽脂+自體脂肪移植(1):已經三星期啦~

吉吉島12$ 女性清潔劑~洗血跡。快。靚。正。

Happy Fish Many Happy Fish~