♬♪有同事的愛鍚,你們的支持,好返好多啦~♬♪

上一個星期五(19/8)...去完做BODY TREATMENT...
十級慘回家
不只俾男朋友大罵,
更係身上留下可怕的瘀傷,
係人睇到都怕怕。
重溫一下 :照住鏡,我就傷心了...

星期六一朝起身(20/8),
條頸又痛又緊
都唔太緊要
最大問題,一束起頭髮,真係OMG!!!!
出左篇文,迴響都幾大。



星期日(21/8)輪班返工,
同事話睇完我的BLOG,一早見面就關心下我~!
佢親身睇到都話誇張
同事超級好,LOCKER 有支"大支裝" "特強" 喜療妥
就拎俾我返屋企搽




搽完後第2日~星期一(22/8),
好難過...要正式返工對病人...
束起頭髮超明顯
唯有成日都唔束起頭髮啦...
真係唔見得人呀!




星期二(23/8),
醜婦終需見家翁,
天氣咁熱,唔束頭髮返工好辛苦,
把心一橫,
死就死啦!!!!
又要十個喊啦,
點解啲病人咁關心我條頸架。。。。。
可唔可以唔好咁留意姑娘呀。。。。
每次病人問:「姑娘,你條頸做咩呀?好痛呀??
我:「唔好問我點解,唔好問,千祈唔好問
唔係怕對做病人認低威,話自己要去拔罐。。
而係,「如果真係因為痛到要拔罐都還好,但我唔係~!!點解要咁呢><!!」

星期三(24/8)
努力搽左特強喜療妥4日啦
真係真係,仲有少少印,
不過已經差好遠啦
好返好好好好好多了

有相為証~!



有咁的成果,真係多謝同事俾支好野我~!!(特強喜療妥)
鍚哂你呀~(唔知你幾時睇到呢~)
仲有真係多謝各位朋友姊妹的關心~~好WARM~

留言

此網誌的熱門文章

親身體驗~水刀抽脂+自體脂肪移植(1):已經三星期啦~

吉吉島12$ 女性清潔劑~洗血跡。快。靚。正。

Happy Fish Many Happy Fish~