進入倒數階段的~第16個月箍牙記~(抽獎公佈)


話說好我一段時間沒update大家我的箍牙情況了
原因是...經常要你們看爛牙的話
我有點不好意思了,面斥不雅呢
但今次還想跟大家分享一下
因為箍牙差不多進入倒數階段了

早二個月問黃醫生,佢話,依我現時進度
預明年二月就可以拆下牙箍了
即是話,倒數四個月!!!!!!!!!


單看牙型,基本上都是齊整了
剩下上排的小牙隙

正面看來跟四個月前的相片其實分別不大
分別最大的
看看從未曝光的上腭


因爛牙關係,一直未曝光過,
但其實上腭一直有一條鐵絲橋
係拉橡筋後2個月就被拆走了
拆走以為要先裝上輕力鋼線
而今個月的工程
就是把上排的輕力鋼線轉回有倒勾的重力鋼線(牙冤了三天= =")

而下排嘛,
也拆了前臼齒的透明膠粒,換上了鐵粒
因為更換了儀器關係
由重力鋼線換了輕力鋼線~



看看~我隨時準備好呢~




最後公佈Sleeping Mask 大對決~!4款睡眠面膜比較+「大抽獎」~!的抽獎結果
Neutrogena Hydro Boost Clear Lotion係由Yahoo User vera_tlw 得到~~~

另外抽獎人數一共29人
雖然係每10人一份,但29人,都當30個啦~
抽出3位安慰獎~將會送出美肌之誌膠原彈力MASKX2片+美麗日記MASKX1片 (共3份)
希望你地岩用
而得獎者分別係
ka yan
Chantal (?FROM BE)
beeYU (?FROM THEZTYLE)

恭喜哂各位~因為你地係留言有留低聯絡方法的關係,我會send email 俾你地,希望你地可以回個地址俾我,方便係直接郵寄俾你地啦

下次下次,再想再抽獎的話...抽CRABTREE HAND CREAM 呀...唔知大家想唔想要呢??

留言

此網誌的熱門文章

親身體驗~水刀抽脂+自體脂肪移植(1):已經三星期啦~

吉吉島12$ 女性清潔劑~洗血跡。快。靚。正。

Happy Fish Many Happy Fish~