購自日本的美妝小物~保証愛上!

早前去了北海道旅行的我,未有時間將行程寫成BLOG
但我就很想為大家分享在日本買下的美妝小物

雖說這兩件東西已經打入香港了~
但在日本買下價錢還是比較吸引吧~~(我當時是兌7.7左右:>)

Chasty powder case with brush
購自日本藥店~ 正價約1500yen~

平日懶用碎粉因為個盒太大,拎出黎補妝都好唔方便
搞到屋企的碎粉可以十年都用唔哂!(而加屋企有5盒左右~~唔知點算)
有左呢支掃粉掃~將碎粉帶出街就變得好方便~
只要事先將碎粉入落個樽度,用之用泵幾下,就可以直接掃上面
推介度~****

也是來自Chasty 家的產品~
Silicon Tip 矽膠眼影掃~

買下完全為有趣~同樣香港也有售了:>
日本製造!
以AUBE couture 的眼影作示範,抓粉上粉,不會比原裝的海棉眼影掃差~
而且每日抓粉量不會過多,比海綿掃減少浪費~(雖然一盒眼影也夠我用很久!!)
而清潔時更來得簡單~
用紙巾輕抹即可~
不像海綿掃要用水清洗,還是待乾!!
看紙巾的抹出來的眼影粉,就知道用海綿掃多浪費!
推介度~***


雖然兩件東西在香港已經有售~
但日本購入一定比較便宜:>
有興趣了解更多,歡迎以任何形式詢問~



有事找我嗎~=3=~Email: iris.itly@gmail.com

Sharing @ BlogSpot / Y! Blog / TheZtyle / BeautyExchange/ She.com / Sina.cn

 MyAge / Beautylife /  UBeauty /Fashion & Beauty / Salad Blog BlogDB

留言

此網誌的熱門文章

親身體驗~水刀抽脂+自體脂肪移植(1):已經三星期啦~

吉吉島12$ 女性清潔劑~洗血跡。快。靚。正。

Happy Fish Many Happy Fish~