日本購物。錯誤示範!


去日本買野絕對係我的最愛!
千算萬算,算漏左最大的電壓問題!!!

話說,我痛恨家中在用的rowenta 風筒,所以一直想入手一個可以控制溫度的離子風筒

所以一月尾去日本時就順手睇下風筒啦

好!
又俾我搵到個唔錯的選擇


呢個係tescom 的中價風筒



大範圍加大風速 
可加快吹乾頭髮!

仲有靜電抑制、離子護髮功能

絕對係我的心頭好
仲係日本的時候,我已經係酒店試用過!
吹完的頭髮,真係好靚
》最娶要我好開心《
覺得買得好岩好抵!!!!


點知,返到黎香港,
用的時候,開始忽冷忽熱
仲有少少𤓓味

用左第三次,就開都開唔著啦!!!
跟住先發現係因為唔岩電壓。。。
真係好唔開心!!!


所以大家去日本買電器!記得要留意電壓問題了 !!!
哭!!!




事找我嗎~=3=~Email: iris.itly@gmail.com

留言

此網誌的熱門文章

親身體驗~水刀抽脂+自體脂肪移植(1):已經三星期啦~

吉吉島12$ 女性清潔劑~洗血跡。快。靚。正。

Happy Fish Many Happy Fish~