韓劇速遞~~《海德哲基爾與我 Hyde Jekyll and I 》

唔知大家喜唔喜歡睇韓劇呢~~
IRIS本身都係幾鍾意煲劇的~
而煲劇最值得留意的,除左係劇情之外,就一定係留意主角們的服裝及化妝

一套劇集除左可以令主角變紅之外,也會令所用的化妝品、服裝品牌為人所熟悉呢~
唔駛我講邊套劇,大家都會即時聯想得到呢~~

今次就想為大家介紹一套新的韓劇~
名為《海德哲基爾與我 Hyde Jekyll and I 》


呢一套劇係由較國SBS發行
由玄彬(WOW!!!)以及韓智敏做主角
講述韓智敏所扮演的張荷娜與有雙重人格的玄彬所發展出的愛情故事~
而故事是在「樂園」內開始~絕對是靚人靚景

而劇中女主角的打扮、妝容都後值得留意

暫時來講~頭幾集女主角的妝容都很淡很清新
但最吸引我的,是看似不太濃妝,但又十分精靈的雙眼~~
我是很期待劇情往後的發展!!

呢一套劇亦都可以上網睇呢~
暫時做到第4集~~
如果大家有興趣,就同我一齊追下劇啦!

韓國官方網站:

Facebook:


線上看:

留言

此網誌的熱門文章

親身體驗~水刀抽脂+自體脂肪移植(1):已經三星期啦~

吉吉島12$ 女性清潔劑~洗血跡。快。靚。正。

Happy Fish Many Happy Fish~