急救,轉季敏感的皮膚

轉季
防曬
生理期
FACIAL

我塊面終於頂唔順~
本來一直用CLINIQUE的潔面皂都一直相安無事,
但一日,自己身痕,見塊皂好似溶得七七八八,
又有一堆SAMPLE 無用過,就試下轉用。

惡夢第2日就發生,
面上的紅印不斷衍生,
仲要唔係普通紅點,
而係一個二個好似俾咬咁,突起的紅印!!!

下午返工做做下野同事都走黎問我,
「你俾蚊咬呀?」

一照鏡,已經出事。
係呢一刻,唔敢再用咩咩成份,咩咩牌子的洗面

好清楚明白,愈多成份的,愈令皮膚吃不消。

係連日的搜查,終於俾我搵返最簡單的洗面啫喱~

就係SIMPLE REFRESHING FACIAL WASH GEL

SIMPLE 一向都有一系列的暗瘡產品
但我今日揀中的唔係其他專針對暗瘡的洗面膏,
而係最簡單,最溫和的一隻。

*我想俾我的皮膚休息一下><*

而呢隻滋潤潔面啫喱,最岩本身混合性乾性皮膚的我 (油都無滴,但一到夏天就亂哂龍)
佢的賣點係"1" VITAL vitamin "0" No perfume No colour!

即係話佢加左VIT B5,係深入清潔之餘,同時補充返皮膚的水份。

另外亦係100% SOAP FREE,洗完之後唔會太乾。

而啫喱本身係透明,無任何色素。亦無任何香味。
最岩呢個天氣的皮膚,係平日的防曬後,
 
多一點休息的時間。



用左一日,第二朝已經有明顯改善。
(開頭的紅印太可怕,唔想嚇親大家!)
 一日之後,雖然紅印未消哂,
但已經無好似早前咁一粒一粒突起俾蚊咬咁既感覺了。

 但當然有幾粒最後難免變成粉刺仔,
但已經比起最壞的時候,
 好太多了。
 皮膚終於有氣可以抖下了。

今次的教訓下,
 我唔敢再係最可怕的夏天轉用洗面膏了。
就算係...都係用返最簡單清爽的就好了


SIMPLE滋潤潔面啫喱
經皮膚科專家認可
SMILE~IT'S SIMPLE~

留言

此網誌的熱門文章

親身體驗~水刀抽脂+自體脂肪移植(1):已經三星期啦~

吉吉島12$ 女性清潔劑~洗血跡。快。靚。正。

Happy Fish Many Happy Fish~