父親節~留在家中~


一年一次的父親節,
都係俾個藉口大家關心下身邊的人!

今日就同HONEY 的爸爸同一家人食飯
大時大節....
真係好驚出街食飯
多人!
貴!
唔好食!

真係好似HONEY 咁講
節日都係俾藉口食店賺多啲錢



所以,今日決定留在家中~!

但要我一個人煮哂咁多人份量的晚餐...
諗起都攰呀

所以今日的慶祝節目係
惹火BBQ~!
(熱死就真XD)

而夏天BBQ~
除左好味的食物外
就一定要準備消暑的飲品啦!

今次~
我決定自家製!

哈哈
有我好鍾意的酸梅湯~
購入至大埔墟街巿~
(街巿入面有高質素的BBQ肉品)

根據佢的小紙條
要先為材料飛水~

準備如下!

開工了~
煲水~

其實飛水可以就咁水滾落材料
過一過就得

但係家人飲的
就會想沖一沖材料
感覺會衛生好多

飛好水就放落電鍋
(呢個電鍋好好用,亦可以變身做燉鍋,我的燕窩都係靠佢)


記得最後一次要試味
太酸就加少少冰糖
唔好唸住唔落就一定好
會酸到無朋友


因為我鍾意凍飲的
所以完成之後入落樽
要放入凍箱啦~


係同一時間。。。
我係度準備緊BBQ的海鮮

因為太厭不停燒雞扒雞翼牛扒豬扒腸仔丸的BBQ。。。
所以要搞多少少SPECIAL~~



有好大隻的蝦~用牛油,椒鹽,蒜蓉調味
有好正的元貝~又係用牛油,椒鹽,蒜蓉調味
亦有炒熟左的蜆~係辣酒煮蜆
(點解要炒熟?。。。因為太細隻好難燒。。但HONEY鍾意我煮的蜆)


去左伯父屋企燒
因為佢屋企有外國人好興的BBQ機
咁我地就可以坐係度等食了

辛苦你了伯父~!

你地睇下。。燒完的元貝。。
係咪好吸引呢??



唔知大家的父親節又點過呢?
祝大家父親節快樂~



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
其他文章分享

《怒火爆脂》團購--瘦身男女

用心原創>>>一根手指治病(春滯腹脹篇)<<<

*Quick Test* 2分鐘的SMOKY EYE

*敗*CLINIQUE 暗瘡護理系列*

敗家之bodibra 半價篇!

留言

此網誌的熱門文章

親身體驗~水刀抽脂+自體脂肪移植(1):已經三星期啦~

吉吉島12$ 女性清潔劑~洗血跡。快。靚。正。

Happy Fish Many Happy Fish~