敗家之bodibra 半價篇!

我真係抵受唔住團購的誘惑!!!

今期買左bodibra $99 換束褲/衲心,加送100$ coupon!


口水都流埋!

其實一路都聽朋友話以前的"買錯胸圍戴錯bra"(已經改名做BODIBRA~)幫做矯型好好,但奈何每次想衝入去試時都有點尷尬

今次有咁難得的機會,點可以放過!
而最吸引我的,其實係試著哂全套的機會!




就係六月九號,係銅記睇完牙醫!就去左時代後面的分店拎貨!
一入去,客人都幾多!
但好彩好快有更衣室!

一入到更衣室,Bee就伸手幫我檢查一下個杯位(怕羞><)
Bee:「拎個圍俾你試左先!」

拎入黎,一睇,嘩!34D..........!
心諗:有無咁堅呀,咁高估我?

但著上身,第一個感覺,「咁fit ga? 」
物料幾舒服呀,唔似平時的girdle 有透唔到氣的感覺!

Bee跟手入黎教我點教調!
自以為已經調好,原來仲有好多改善空間!
左掃右掃...

搞左一論,
Bee:「未夠!」
出左去拎第二個!

嘩!34E!?
嚇親自已添!

試上身後,其實唔覺有咩大分別,再一次好努力將唔應該存在的肥肉向前推!

大功告成之際!bee仲話仲未夠胸型可以再靚啲
(迷:唔通要好似警鐘咁!?)

bee話我慣性"寒背
問:「覺唔覺個胸越來越縮?

其實我自已知自己事
雖然唔鍾意大啫,但都唔想身型咁快走樣!
男朋友都成日話:「未娶你就開始變師奶,點搞呀?

真係有啲慚愧架!

(佢的promo 係由A 變F!!! 我無咁既需要啦xd)

試完baba就試小背心!
主要都係「」!
(女人真係好需要識托!)


最後先試束褲!
束褲,就係束到上中腰,收緊pat 位的!

試完一套,BEE就叫我著返自已的衫睇下分別啦!
感覺上分別唔明顯!
因為今日著左超級修飾我身材短處的背心連身裙!)

但同時,無咩感覺亦因為著完無緊束的感覺,覺得岩身!

無push up bra 的硬實!
呢方面都好重要!

貼身衣物一定要舒服!
唔係!而加咁!點著呀!

試完,我係好自動自覺咁去揀買咩
(完全跳過左想買定唔買!)


揀好啦!就乖乖地去cashier 俾錢!

BEE~~話而加有優惠,買coupon 半價!

$1250 買$2500 coupon, 2年有效期!

「以為今次要一次過買$1250 的野。
咁我睇過價錢牌,一個爸爸4百幾,二個就九百」

問:「咁我而加用唔用得哂1250?」
BEE:「唔係!唔駛一次用哂架,係2500 俾你慢慢扣!二個月換size 一定用得哂!


原來係開張卡,慢慢係咭度扣CREDIT!



當時就想,一千幾百買BABA,真係唔貴。
平時的都三百幾一個,仲要俾triumph 呃左,買左三千連member 都話過期無得做!

去到埋牙俾錢,先係我都驚喜!

落單!原來一個BABA三百都唔駛!($289 + $286)
咁咪仲平過大牌?
話哂都係專賣矯型呀!
平到咁,唔怪得大學同學一早試左!




總結
今日買左$856 BABA+背心
$800 扣會員咭!
$56 尾數額外俾!
即係一共用左$1250+$56+$99(GROUP BUY) = $1405
就帶左二個爸爸,一件背心,一條束褲+1700 會員卡餘額+100coupon (from group buy)





我真係從心覺得抵架!

雖然無知成效會點!
但當係去一間普通的內衣店!
都差不多咁既價錢

而保記的矯型內衣,更係諗都唔好唸!!


-- 發送自我的 iPhone

留言

此網誌的熱門文章

親身體驗~水刀抽脂+自體脂肪移植(1):已經三星期啦~

吉吉島12$ 女性清潔劑~洗血跡。快。靚。正。

Happy Fish Many Happy Fish~