箍牙月記 + underarm laser

2011 年6月9日 (熱到痴線的星期四)

第十個月的箍牙覆診了~

係覆診前,前趕去灣仔PRETTY MEDICAL 做個UNDERARM LASER
(懶人,唔想走兩轉港島,所以約埋同一日)

5點10分到左PRETTY MEDICAL 啦,

我諗住早啲去早點過銅記。
但因為BOOK 左5點半,職員話無機無人,要等到5點半。(但其實我約睇牙都係5點半)

坐係休息室等~

(好在話左俾姑娘知會遲到,如果唔係的話遲太多,就真係好衰啦。)

5點34分,我終於等到CHERRY 啦。
CHERRY 話我清潔好UNDERARM 後,CHECK 左一CHECK
問:「你第幾次做LASER 啦? 無咩毛架?」

我:「我今次係第二次咋!

好令人驚喜WO
仲話下次都係咁少可以遲多一星期先返黎


5點41分~搞掂走人

飛奔落去坐叮叮,希望快啲過到銅鑼灣
點知,好上唔上,就上左 咁多條電車線唯一一架唔經銅鑼灣的跑馬地線....

禍不單行!!!

5點59分,終於到左DR WONG的診所了。足足遲左半個鐘。

等左一陣,

入到去,姑娘介紹,多左個後生的DR LUK

DR LUK 感覺上似JUNIOR, 不過當然係註冊的牙醫啦

佢幫我拆上排鋼線時,吸呼聲好大,明顯有點緊張

有啲甩TOOL

不過算啦,DR LUK 幫我洗埋牙:)!


DR WONG 黎幫我手上埋上排有勾勾的重力鋼線啦......
明顯手勢FIRM 好多,

但....又話我有蛀牙啦....><

今次用左好多POWERCHAIN......拉力好勁,好"實在"!!!!!
睇黎都要冤返幾日啦....

唔UPLOAD 放大照,執相時近睇都幾嘔心!!!

今次換過哂D "發黃" 橡筋
上下排都係有勾鋼線了
而POWERCHAIN 亦係透明,唔太覺眼的橡筋~
只係用黎上係勾度,向入向後拉返D 門牙犬齒埋位。

下次DR WONG 又要幫我補牙,話等埋DR LUK 都係度,人手多啲,可以快手D 做!!

係DR WONG CLINIC 的牙箍睇落唔太明顯,但個咀一樣會搞到長"嘟"
不過我相信一切係值得的~!!!

希望2年內真係可以起貨~!

我係一個唔怕緊箍咒的馬騮....但我怕蛀牙Q_Q

留言

此網誌的熱門文章

親身體驗~水刀抽脂+自體脂肪移植(1):已經三星期啦~

吉吉島12$ 女性清潔劑~洗血跡。快。靚。正。

Happy Fish Many Happy Fish~