箍牙第十一個月+衰運拎禮品....>


 
2011年7月7日 又一個熱死人的下午....

今日又一次同一時間約左激光脫毛+牙醫(第十一個月啦~!!YO)

今日行程相當緊密....

話說提早拎鐘3點半走人

諗住都要過香港~不如順便係尖咀落一落車..

去埋ZTYLE 度拎禮物~

我係好好彩中左Skin Peptoxyl 3 Plus+ 煥膚護理系列的有獎問答遊戲

拎禮物應該係好開心的~係咪...

但係....我4點12分到左大廈樓下....簡直係晴天霹靂........

壞"車立"........

仲要一次壞哂2部....

上去??唔上去???

管理員話有排搞...

一氣之下又想一走了之...

但係拎左鐘早走...一場黎到...唔拎就走...好似仲蝕時間.......

最後....我死死地氣....



大家睇得明嗎????

我行上14層樓梯....行到第12層...
我真係以為我真黎升天.......



行到14層....終於帶左你返屋企了....

包括:3分鐘亮肌煥膚去角質護理(60ml/HK$199)
瞬間舒緩生物纖維面膜(1片/HK$88)
100%透明質酸深層保濕精華(15ml/HK$250)
TOTAL $537 的禮品....用左我行14層樓梯的力氣~同就黎斷的氣

唔好用你就知死~!!!!!!!
哈哈哈哈

上落14層樓連拎禮物用左我11分鐘!!
體能還OK吧


跟住就係衝去灣的LASER 時間
去的係PRETTY MEDICAL~
4:42分到~唔夠4:52就離開了~

下一站: 銅鑼灣...SCMP!!
拎的係之前COSMOPOLITAN 網上留言的得獎禮物

之前一路都好想入貨~
但一見到中左獎就可以慳返$$了~~
LANEIGE WATER SLEEPING PACK!!!
貨SIZE 80ML 裝~COSMO 好大手筆架~~大愛~


由於慣性係怡和街電車站落車....
所以走左好多冤枉路.....
以為禮頓道係近PCCW........點知係另一頭...
早知.......就早幾個站落車啦...

今日好黑......><


拎埋LANEIGE 後...
返去霎東街BODIBRA...拎去整...因為爆線突鐵線....吉住心口....!!
(一讚~BODIBRA 有修改服務~不過要14DAYS~)

職員好好人~!!
但佢地部收銀機好唔聽話

過唔到數....又係要等
佢地同事幫手打去OFFICE ....
要5-10分鐘先整返去....OMG.......

我決定去整牙先啦...
會合我的文大少爺....
點知又係另一個惡夢了........

約左6點鐘......
5點半早到左.......
一等....等到6點半先見到牙醫

未上緊箍咒...
先俾DR WONG 話我的蛀牙......

今日又要補牙
仲要整好耐...
中鑊....
大少爺...唔等得架MA.........

補牙過程好辛苦....
因為係大牙....好冤.......
醫生話..頂唔順就打針先補..........

"NO!!! 要打針我情願忍.........."
打完針係麻痺無感覺...
仲會控制唔到流口水............唔要呀~!!!

最後係冤到爆的情況下完成左了~!!!


來吧~~好整齊了~~(唔好理我的超素顏XD~)
爭少少牙縫位~~
DR WONG  話下個月可以加手拉橡筋~
即係收埋D 牙向入了~~~
 真係好期待快D 完工~!!

但我亦要更努力...保護牙齒
避免蛀牙~~!!

整完已經7點半...
文大少等左我2個鐘...
嬲到呢..........

唯有請佢請豚組啦...
唔好嬲我啦><


醫局職員有88折~~
哈哈

多謝收看~~

留言

此網誌的熱門文章

親身體驗~水刀抽脂+自體脂肪移植(1):已經三星期啦~

吉吉島12$ 女性清潔劑~洗血跡。快。靚。正。

Happy Fish Many Happy Fish~