Spa Collection@荃灣



早前經團購買了SPA Collection的淋巴療程~一只8節~
今日終於有時間去了

選擇的係荃灣分店
因為近返工

之前一次淋巴經驗
除左痛,無其他,
所以一直買左個團購都未用,
直到最近,差不多仲有個半月到期就要用了

去之前先上網搵下資料
原來最近佢地搵左DADA CHAN 做代言人
廣告亦打多左
(有點怕被SELL)

話不多說~
睇睇內裡情況~
有別於一般淨白的美容院設計~
多一點歐陸的風味~
更衣物品,理髮用具,毛巾,放哂出黎~
有埋大鏡,係房內一次過搞掂。
喜愛牆上的暖色+葉片設計,
特別放鬆

而淋巴方面,2節一共90分鐘
美容師MIKO無偷懶~做得足,
全程一路傾計~
我真係估唔到做淋巴可以傾到計~
因為以前的淋巴真係痛到死~!!

最後,
我真金白銀JOIN 左COURSE
除左團購的六堂
另外以買1送1買左療程
每節$580
即係平均$290

買左幾多唔講~好少咁失控
不過我自己覺得...
近反工地方,當平日去按摩都不失為過
同時佢地亦送埋其他療程俾我
最後仲送一支6百多的精華俾我

係佢地集團的品牌
COLLAGEN GEL


多謝收看~

留言

此網誌的熱門文章

親身體驗~水刀抽脂+自體脂肪移植(1):已經三星期啦~

吉吉島12$ 女性清潔劑~洗血跡。快。靚。正。

Happy Fish Many Happy Fish~