Bodibra 朝聖改造之行~(2) 升級了~~

BODIBRA 新PROMOTION~TIL 15/7

Bodibra 朝聖改造之行~(1)

事隔十日~我去左第2次的跟進了
(雖然E+先出文~)

這是我第一個的BODIBRA~

跟住係第二次的~
SIZE 一直都係維持係34E~

今次的跟進~
馬太第一句就問我覺得有咩改變~~
而我真心的
覺得背部多出黎的肉有明顥改善~
雖未至於完全消失
但比起第一次的「每邊2寸」
當日起碼剩下「每邊1寸」

而點解十日就咁快返去"跟進"呢?
因為除左背肉少左
『離罩』的問題慢慢走出來了
好似馬太上次話
覺得有痛,有唔岩的情況
就係時候返黎了

所以好慢地~
真係十日就返左去啦

而今次
我升CUP了~~


由第一,第二次的34E~變成34F!!!
另外亦要加上小背心集中胸前的肉了~

本來小背心用上大碼
但太鬆
唔夠力集中
所以換上中碼...
超緊~!!!!!!!!
但馬太話車工阿姐放哂工了...
下次約六點前就可以即刻改了><!!!!

而加次2件BRA 都係黑色的~!
換左CUP 就係~
出奇地「離罩」問題立刻解決~
事業線都慢慢建立起黎~
令我好期待最後一次的跟進~!

留言

此網誌的熱門文章

親身體驗~水刀抽脂+自體脂肪移植(1):已經三星期啦~

吉吉島12$ 女性清潔劑~洗血跡。快。靚。正。

Happy Fish Many Happy Fish~