Bodibra 朝聖改造之行~(1)


BODIBRA 新PROMOTION~TIL 15/7

上次上左文~~提提大家bodibra有新的promotion~
自己作為新客仔~當然繼續身體力行
同埋個program 係馬太親自負責~~
有點朝聖的感覺~~



坦坦白白啦
雖然真金白銀咁買D BRA 返黎
但真係唔係日日帶足
因為貴的一堆(唔岩SIZE 個D 呀!!!)...
唔會一下子丟哂佢
仲留係度架
都係替換咁著下

所以由6月落黎
雖然覺得胸部的肉係有集中到~
但成效唔係好快~

今次JOIN 呢個2個月的PLAN
就係想俾人"管" 下
希望俾人管下係好D 啦~
以下呢個係6月9號第一次買的
SIZE 係34E
幫左我唔少集中返D 肉架~



跟住就講下第一次見馬太的情況啦

6點鐘到左bodibra係港威1期的office
Natalie 好快就幫手搞好填form的瑣碎事~
為左令馬太一入黎就立刻開始改造~~

natalie話見我係舊會員
又話:「因為你之前有著開,就唔可以保証2個月內可以達標。
但之後natalie check 返我的record
發現我只係開始左1個月~帶左一款~未轉過款
所以都合資格參加2個月達標的改造計劃~~

YEAH!!!!暗爽(雖然達不達標,退不退錢都唔係重點,只係從中學返正確的知識~~再睇下就知點解啦)

係我等左一陣之後~
有第二位sis入黎~~我地2個會一齊聽馬太講解~
試帶就會分開黎試~

登登登登~~
馬太進場~
馬太俾我的感覺~
唔係惡人~但對自己對客人...好有要求~!!!
佢會問下我地帶BRA 的習慣~用開咩牌子~咩SIZE
睇用佢肉眼黎評定!!!

佢首先為另一位sis試帶
馬太的觀察真係好勁~
一針見血

過程中無尷尬~~反而輕鬆SHARE 下
呢一位SIS 都係BLOGGER~所以我唔寫太多關於佢的東西~
只可以話~馬太好有passion!!!佢真係好有心想幫我地架

咁論到我呢....
馬太係sis 試緊既同時
就同我傾下計~

馬太:「你平時著開咩牌子呀
我:「Trixxx
馬太:「哦~你中間比較闊,胸型有點向外,而加仲有2隻手指位,要再埋啲。

到我試的時候。。。
馬太一見到我著完。。。
馬太:「我真係俾你呃左WO!!!你仲有咁多肉剩」(話我背,,,同埋鬼鼠位)

馬太:「你要每朝同我撥肉20次。。。你2邊差不有2寸走出黎

我:「我有撥架。。。但好似返工郁手郁2郁就走返出黎
馬太:「佢會走返D 出黎,但唔係走哂,所以都要撥
我繼續。。。好緊張哦。

馬太:「你細個時一定無人教你著BRA,所以變到咁
我:「細個時真係無架。。就算開始帶。。都係唔知咩size岩,由最細開始帶

我試完返去坐的時候
就乘機問馬太
關於「離罩」的問題(唔知大家有無同樣問題,但比著平時,一定唔會問專櫃的小姐」

我:「我成日著舊時的BRA。都好尷尬會離罩。有唸過係咪個杯位大得滯。
馬太:「離係因為杯位太細,包唔哂你D肉。你係咪曾經想過再著細D的CUP
我:「係呀,我以前好瘦好瘦時著A,好似無咩事,到而加肥左,A唔夠包就著B啦,但離得好緊要,想著返A但根本包唔到
馬太:「你咁多肉,應該著大D杯位,先至包得到哂你D肉,D肉先至唔會走去背脊。著唔岩就好似你而加咁,好似打横生咁
我:
馬太:「以你而加黎睇,應該可以著到H CUP
我: 難以置信。。。

馬太:「D肉推埋去前面,你個人就會睇落無咁橫,會瘦D

當中仲分享好多佢客人的故事
其中一個case 仲著到去32JJ

馬太最後話~
如果我努力撥肉~
應該10日內就會覺得帶個BRA 帶得唔舒服~會痛同跌帶都唔奇
到時再打黎再調教過啦~
唔駛限死2個星期
 
而佢見到我有箍牙~就用黎做例子~
話:「你有箍係都知,每定期返去俾醫生調教先做到矯型的作用,唔係一定就搞掂架

睇黎我真係要....
好好好俾心機啦~!!!
10日KEEP 住唔帶舊的~我應該做得到~~

今次的BRA~~~
紫藍色的~顏色係我喜意的~(但平時好少買呢隻色)
SIZE 同之前一樣無變~
不過馬太話呢隻係"深"D~
幫助聚好D 肉~~


唔係幫手賣廣告~~
不過呢個promotion做到7月15日ja~
有興趣的就快D 去佢地的fb join la
999$ 包2+2+2個Bra 同1件小背心~~
頭4個bra 係會收返的...因為話唔想大家著舊的唔岩身的bra~~

真心話~~
呢999我俾得好開心~
因為上左一堂~平時係舖一定唔敢開聲問~
細過媽咪都無教過我呢D 正確的知識!
真心希望對自己一路落去都有幫助~

最大得益者~一定係我家文大少~其次係自己~哈!~


多謝收看~

留言

此網誌的熱門文章

親身體驗~水刀抽脂+自體脂肪移植(1):已經三星期啦~

吉吉島12$ 女性清潔劑~洗血跡。快。靚。正。

Happy Fish Many Happy Fish~