Santorini Sunshine ~旅行之防曬及護理!

I

嘻嘻~~終於都去左Dream Place旅行
呢到就係非常有名的藍頂小白屋之地~希臘的小島Santorini

9月尾去到,當地的天氣非常好
藍天呀藍天!

除左天個天靚,太陽真係超級強勁
基本上每日將塊面搽到白一白的防曬都好
都一樣會曬黑呢~


本身都唔係白底,一曬就黑架啦
但一個下午,己經曬左一隻手錶出黎啦!!!
今次唔係一篇試用文~係純粹分享今次旅行所用的美白防曬產品~!

嗱~呢3支就係我帶去Santorini所用的防曬
雖然大家可能覺得,「咁都曬得黑,啲防曬一定好唔得啦」

但係呢~我一啲都無怪防曬防唔掂
而係當地的熱頭真係毒爆
搽左防曬唔係望佢唔黑,只望佢唔好出斑咋!

由左至右~
CLINIQUE BODY CREAM SPF50 (試用品-1年前):好杰身,會泛白的一支防曬,有太陽油味道,用於身體,防曬效果不錯,膚色有變黑,但沒有曬傷。適合沙灘/大陽光的時候用  (平日用就太heavy了)

KANEBO ALLIE UV MINERAL MOIST NEO,SPF50+ PA++++(自費,購自日本):
係日本係非常大熱,好用的防曬產品之一。質地比較薄身,會泛白有光澤感的。沒有太陽油味道,有微量酒精味道,但我的敏感肌不會發作。防曬效果很好,雖然也有變黑,但可以接受,可用於面部及身體,適合日常使用。

HELIOCARE ADVANCED XF GEL (自費,購自NEO DERM BEAUTY BOX):
來自NEODERM 旗下的醫美品牌之一,是有極高推介值的防曬產品之一
有調色效果,質地就是有色的啫喱。沒太陽油味道
防曬效果UNKNOWN!
我今次只係拎左呢支防曬黎搽腳~
點解?
因為我用上面會敏感~(產品使用效果因人而異)
所以~無計啦,再好用,再多人推介都同我無緣~
搽完腳都係留左佢係希臘的酒店~掰




曬紅啦,曬黑啦!
好彩我今次帶左蘆薈啫喱同行

明知大大陽光,呢個蘆薈啫喱真係唔少得

DEWYTREE GREEN Power ALOE SOOTHING GEL (試用品-約半年前?):
基本上蘆薈啫喱唔需要多介紹,總之曬後都要來一罐
薄搽一層當保濕又得,厚厚一層當紓緩面膜都  十。分。推。介
咩牌子都唔太重要,最緊要蘆薈成份夠高 (呢雙牌子有98% @@!)
同埋價錢夠平,大手大手咁用,千祈唔好客氣呢~




好啦~講完哂旅行用的產品啦
返到香港,有理無理,衝去買美白的產品
用落面的產品,屋企已經夠多,亦一直有用
所以就唔講啦
要講就講新買架啦
唔係啲咩貴野,主要就係針對身體美白
一支就係Enchanteur 的美白保濕淋浴露,另一支就係Vaseline的 Healthy White  body Lotion

淋浴露是玫瑰花香的味道,滋潤保濕度很好,但香味比較強烈的花味,並不是我杯茶
如果有果香的美白淋浴露我會更喜歡~可惜搵唔到


而body lotion,香味不重~合格,保濕效果合格~
但絕對唔會4倍即時亮白呀~
暫時分享係咁多~
如果大家有咩身體美白的推介俾我~記得同我講聲啦:)

有事找我嗎~=3=~Email: iris.itly@gmail.com


留言

此網誌的熱門文章

親身體驗~水刀抽脂+自體脂肪移植(1):已經三星期啦~

吉吉島12$ 女性清潔劑~洗血跡。快。靚。正。

Happy Fish Many Happy Fish~